poniedziałek, 4 maja 2015

Srebro na Mistrzostwach Polski :)

Mam za sobą piękny weekend... :) W sobotę startowałam w Mistrzostwach Polski i udało się! Odniosłam swój osobisty sukces, radość niesamowita. Kochani nie dajcie podcinać sobie skrzydeł, zawsze będzie ktoś (kto sam boi się podejmować jakiekolwiek działania), kto będzie twierdził, że to co robisz jest bez sensu, jest głupie, niepotrzebne itp. Nieważne! Rób swoje, spełniaj marzenia :) Ja na szczęście w swoim otoczeniu miałam więcej osób, które mnie wspierały, które pomogły mi uwierzyć w to, że mogę wszystko. Trzeba wierzyć w siebie i działać, cały czas rozwijać się i stawiać sobie wyzwania.
 
W Siedlcach same zawody trwały bardzo długo. Wszystko Rozpoczęło się o 10, ja swoje pierwsze wyjście w eliminacjach miałam o godz. 11, następne dopiero po 20, a ogłoszenie wyników i dekoracja była aż po 22. Był to naprawdę ciężki dzień, tym bardziej, że co chwilę mówiono nam, że "za godzinę wychodzimy". Eliminacje były dla mnie bardzo stresujące, chyba czułam presję zwycięstwa sprzed tygodnia. Już przy drugim wyjściu nabrałam trochę luzu, byłam tak zmęczona, że już myślałam tylko o tym, że chce wyjść zapozować i wrócić do domu :p
 
Ogólnie atmosfera na backstage'u była bardzo przyjemna i miła. Postrzegam to bardzo optymistycznie, bo nie było widać zawiści i niezdrowej konkurencji. Wręcz przeciwnie! Każdy sobie pomagał, jak trzeba było to, pożyczałyśmy sobie potrzebne rzeczy, wspierałyśmy się itp.
 
Ja ze sobą miałam wsparcie w osobie mojego chłopaka i mojej przecudownej bratowej, która nad wszystkim bacznie czuwała.
 
Jestem wdzięczna wszystkim, którzy we mnie wierzyli i mnie wspierali. DZIĘKUJĘ :* :* :*
 








 





 

No i kilka filmików, koniecznie włączcie HD ;)
 

4 komentarze:

  1. Gratuluję zdobytego miejsca i ludzi, których masz wokół siebie! :) To bardzo ważne mieć przyjaciół, którzy Cię wspierają i dzięki którym wierzysz, że możesz więcej! :) Życzę dalszych sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A i jeszcze jedno.... zazdroszczę takiego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrościmy, tylko walczymy o lepsze "ja" ;)

      Usuń