poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Święta Wielkanocne

Wczorajszy dzień spędzałam rodzinnie, dlatego nie zasiadałam do komputera. Całe szczęście Święta jeszcze trwają, więc życzę Wam wszystkiego dobrego, aby radość ducha Was nie opuszczała, abyście mieli więcej czasu dla bliskich a oni dla Was, zdrowia, bo ono jest najważniejsze i miłości :)
 
Pierwszy raz w życiu nie objadłam się w Święta :p hahaha tak, tak jestem łakomczuchem, którego w końcu udało się poskromić. U mnie na stole zawitała tarta jabłkowa z tego przepisu klik, delikatnie zmodyfikowanego. Zamiast masła dodałam 100 g mleka kokosowego, a konfiturę zamieniłam na smażone jabłka. Wyszła pychotka!
 
W ramach diety majonez w sałatce jarzynowej zastąpiłam jogurtem naturalnym. Muszę przyznać, że nie widzę różnicy, więc po co przepłacać :p Ponadto raczyłam się domowym pasztetem, a w moim menu nie zabrakło kurczaka.
 
Jutro wracam do Warszawy -  przyznaję, że z pewnym żalem, bo uwielbiam swoje rodzinne gniazdko. Poza tym tęsknię już za treningami z moimi Dziewczynami. Od jutra mocno uderzam w treningi!
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz