wtorek, 1 lipca 2014

Shopping time ;)

Wyprzedaże! Czyli to, co tygryski lubią najbardziej :p Uważam, że jest to najlepszy czas na kupno odzieży, obuwia czy akcesoriów sportowych. Nie chcesz wydawać kasy na dres, rozumiem. Jednak komfort w trakcie zajęć jest znacznie lepszy, gdy ćwiczymy w ciuchach specjalnie do tego przeznaczonych. Schowaj stare bawełniane bluzki do szafy i idź na wyprzedaż. Równie bardzo często słyszę "...muszę kupić sobie dobre buty sportowe, ale nie chcę wykładać nieziemskiej kasy na nie", no to ja się pytam, kiedy jak nie teraz? ;) Jeżeli znane marki sportowe nadal nie przekonują nas ceną, zachęcam pobuszować w innych sklepach odzieżowych. Coraz więcej marek dodaje do swojego asortymentu linię sportową. Osobiście uważam, że warto zatrzymać się przy niej na dłużej ;)

  • Ja już "szoping" (sportowy) mam za sobą. Polecam Wam w 100% Oysho, mam już parę sportowych ciuchów tej firmy i stwierdzam, że noszą się baaardzo przyjemnie. 
  • Również w TK Maxxie można wygrzebać coś dla siebie. Swego czasu kupiłam tam naprawdę dobre spodnie do fitnessu w cenie ok. 70zł oraz koszulkę pumy w cenie ok. 50 zł.
  • Nie wiem czy wiecie, ale również MANGO ma w swoim asortymencie odzież sportową. Nigdy nie widziałam jej w sklepie, więc nigdy jej nie kupiłam (bo ja to lubię dotknąć, zobaczyć i przymierzyć), ale informuję, że jest taka możliwość. A może Wy orientujecie się czy, któryś sklep stacjonarny dysponuje odzieżą sportową? :) Oto link 
  • W Kappahl też znajdziecie linię sportową. Kupiłam tam jedynie legginsy, które w sumie lubię, ale ich wadą jest dosyć gruby, sztywny materiał - myślę, że niektórzy uznaliby to za wadę.
  • W H&M jak to w h&m, różnie bywa z jakością. Legginsy albo prują się na szwach albo prześwituje bielizna przy przysiadach. Jeden stanik pruje się na szwie, a lamówki w dziwny sposób zafarbowały czymś i wyglądają jakby cały czas były brudne. Za to dla przeciwwagi inny stanik z H&M jest moim ulubionym! Ładny, wygodny, dobrze uszyty... H&M to loteria. 
Powodzenia na łowach ;)






1 komentarz: