środa, 15 października 2014

INNIO

Miałam okazję zostać twarzą marki odzieżowej INNIO i chciałam pokazać się Wam w trochę innej odsłonie niż zwykle ;) Muszę przyznać, że było to dla mnie ciekawe doświadczenie i świetna zabawa. Bardzo miło współpracowało mi się z fotograf Anią Powałowską, która potrafi wydobyć piękno z takiej paskudy jak ja :p Przy okazji zapraszam do polubienia jej profilu Ania Powałowska

Jeżeli chodzi o samą markę INNIO... to odzież z klasycznymi, zgrabnymi krojami i dobrymi, naturalnymi materiałami. Osobiście zauroczona jestem miękkimi, przyjemnymi skórami. Jestem pewna, że będą nosić się wygodnie i już nie mogę doczekać się swojej szarej ramoneski ;) Dobre, polskie produkty, w dobrej cenie. W 100% mogę polecić również kaszmirowe wdzianka, które ze względu na właściwości materiału, sprawdzają się w różnych warukach pogodowych (zarówno na ciepłe, jak i na chłodne dni). Więcej zdjęć znajdziecie na stronie INNIO. Zapraszam ;)






1 komentarz:

  1. Woow ;D Gratuluję :* A jak to się stało, że zostałaś twarzą marki ;) ? Oni sami cię odkryli czy wygrałaś jakiś kasting :) ?

    OdpowiedzUsuń