sobota, 6 grudnia 2014

"Atleci" Polsat Sport

Z ostatniej chwili! :p
 
W tym tygodniu brałam udział w nagraniu do magazynu Atleci dla stacji Polsat. Premiera przewidziana jest na najbliższą niedzielę na godzinę 17 na Polsat Sport. Serdecznie zapraszam do obejrzenia, będzie mi bardzo miło. Jeżeli nie dacie radę w niedzielę, będzie ku temu jeszcze wiele okazji, ponieważ każdy odcinek (a są 3) ma być emitowany przez cały tydzień. Umieram z ciekawości jak to będzie wyglądało, bo sama nie wiem jaki jest scenariusz... Wiem co ja robiłam - ćwiczyłam :p a to ci niespodzianka!
 
Program tv <-- klick
 
Okazuje się, że ekipa polsatowska jest bardzo sprawna i nie pozwoliła nam zamarznąć w kość - pach pach "i mamy to!". Co więcej w nagraniu towarzyszył mi Rafael Malinowski, dzięki czemu było mi zdecydowanie raźniej. Od stóp do głów ubrani byliśmy w ciepłe ciuszki Adidasa, dedykowane na treningi outdoorowe w niskich temperaturach (zdecydowanie dały radę).
 
Ogólnie cieszę się na takie "przygody", fajnie jak coś dzieje się i przełamywana jest rutyna dnia codziennego. Kto mnie zna, ten wie, że jestem dosyć aktywną, osobą a monotonia wpływa na mnie destrukcyjnie ;)
 
Poniżej mała fotorelacja z nagrania ;)
 






 
 

4 komentarze:

  1. Oglądałam! Brawo! Super wyszłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie! Super! :) Szkoda, że tak późno zajrzałam na Twojego bloga, bo na pewno bym nie przegapiła :D Gratuluję! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, powtórki lecą chyba codziennie ;) a poza tym w 2 najbliższe niedziele mają być kolejne odcinki ;)

      Usuń