środa, 19 marca 2014

Pielęgnacja włosów


Burza pięknych włosów - marzę o tym! Co pomaga mi w tych dążeniach? Poniżej przedstawiam parę kosmetyków (i nie tylko), które według mnie są warte uwagi.


Już dawno kupiłam sobie wieeelką butlę szamponu L'Oreala do włosów. Dla wygody przelewam go regularnie w mniejsze opakowanie. Uważam, że ten szampon daje radę, ale nie sądzę żeby miał największe znaczenie w pielęgnacji włosów.



Strasznie nie lubię odżywek, które trzeba spłukiwać dlatego w mojej kosmetyczce znajdziemy same wygodne kosmetyki ;) np. olejek arganowy. Nadaje włosom miękkości i fajnego połysku. Mój fryzjer jednak twierdzi, że trzeba go co jakiś czas odstawiać, gdyż na dłuższą metę wysusza włosy. A! pozytywny jest fakt, że można używać go rownież do nawilżania ciała. Świetnie sprawdza się po depilacji nóg ;)



Świetnym kosmetykiem okazuje się serum na końcówki. Według mnie produkt skutecznie chroni włosy przed rozdwajaniem. Można nakładać go na suche i mokre włosy. Jest dosyć tłusty, dlatego 1 dawka kosmetyku  spokojnie wystarcza na moje długie włosy.



Niestety skończył mi się świetny cement z tej samej linii L'Oreala. Pięknie pachnie i nawilża włosy. Kosmetyk głównie chroni włosy przed wysoką temperaturą. Oczywiście nie należy go spłukiwać ;)



Nie ważmy się podchodzić do suszarki albo prostownicy bez wcześniejszego użycia sprayu ochronnego przed wysoką temperaturą. Oba spraye mają w swoim składzie keratynę. Moim faworytem jest ten po lewej, głównie ze względu na śliczny kokosowy zapach.



Wypadające włosy, co za zmora! W walce z tym zjawiskiem pomaga mi Merz Spezial. Są to jedyne tabletki, które dają mi widoczne efekty. Jednak żeby zauważyć poprawę należy przyjmować suplement przez parę miesięcy.



W końcu produkt, który polecam w 100%!!! Mój faworyt. Jest to 3-miesięczna kuracja na porost włosów. Kuracja składa się z trzech "ampułek" (teoretycznie każda powinna starczyć na 1 miesiąc). Produkt trzeba wcierać codziennie w skórę głowy. Efekty wychwalamy sobie: ja i moje bratowe ;)


No i w końcu moja kochana suszarka z kręcącą się szczotką! Szczotka może kręcić się w dwóch kierunkach. Ach moje kochane cacko! Mam puszyste włosy, które ciężko okiełznać, a suszarka robi z nimi cuda :D Nie jestem w stanie już bez niej funkcjonować.


Najlepsza szczotka na świecie!!! Jeżeli zastanawiacie się nad jej zakupem, przestańcie myśleć i zamówcie ją jeszcze w tej chwili! Tangle Teezer rozwiązał moje problemy z poplątanymi końcówkami po szalonych treningach. Czesanie z nią nie stanowi najmniejszego problemu. Jestem pewna, że również mocno wpłynęła na kondycję moich włosów - każda inna rwała bezlitośnie końcówki, a ta delikatnie je rozplątuje. Z tego co słyszałam nie sprawdza się u osób z mocno kręconymi włosami (sprężynkami)



Rzadko używam lakieru, ale muszę o nim wspomnieć, bo jest naprawdę świetny! Utrwala włosy nie sklejając ich i nie ma aż takiego toksycznego, intensywnego smrodu jak inne lakiery. Polecam!






4 komentarze:

  1. Uzywamy tych samych kosmetykow do wlosow ;) uwielbiam loreala a dzieki keratin therapy organixa wlosy sie nie pusza ;) probowalas nowosci od loreala " Botox dla wlosow"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo! pierwsze słyszę, a Ty próbowałaś? polecasz? :)

      Usuń
  2. kocham loreala, ale niestety skóra mojej głowy nie - na wszystkie mam uczulenie :(((
    a najwspanialsza jest brzoskwiniowa mgiełka solar sublime - jeden z tych zapachów, który kojarzy mi się tylko z piaskiem, słońcem i morzem, ahhhh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to słabo z tym uczuleniem :( ale na szczęście na rynku jest sporo fajnych kosmetyków :) nigdy nie miałam tej mgiełki, ale zaintrygowałaś mnie ;)

      Usuń