poniedziałek, 15 września 2014

Biegająca księżniczka :)

Jak zapewne wiecie, w ten weekend w okolicach Agrykoli urzędował książę, szukający księżniczek, aby wręczyć im najnowszy model butów do biegania Adidas Energy Boost. Świetna akcja, która zmusiła wiele dziewczyn do odrobiny aktywności fizycznej, aby dostać te cudeńka :) Ze względu na obowiązki mogłam zjawić się tam, dopiero na sam koniec akcji i szczerze mówiąc wątpiłam, że zostanę księżniczką... a jednak udało się! Różowy "pantofelek" jest mój :D 

Buty wydają się bardzo wygodne, a przy tym cieszą oko. Gruba podeszwa wykonana jest z pewnego rodzaju pianki (przypominającej styropian), przez co mam wrażenie, że dobrze amortyzuje. Tył buta jest usztywniony, dzięki czemu pięta ma odpowiednie podparcie. No i bardzo ważna dla mnie siateczka, zapewniająca "oddychanie" stopy. Tak to wszystko wygląda na pierwszy rzut oka, zobaczymy co pokaże praktyka i jak odnajdą się w fitnessie. 

#biegajacaksiezniczka #boostyourrun








   

1 komentarz:

  1. ja chyba sobie kupię te buty, bo coraz bardziej mi się podobają, a do tego mają same pochlebne opinie

    OdpowiedzUsuń