poniedziałek, 5 maja 2014

Szczęście

Wiesz co daje mi fitness? Tak, dobrą kondycję, sprawność i zadowalającą sylwetkę... Są jednak inne ważne profity płynące z aktywności fizycznej: szczęście, satysfakcja, pewność siebie, kontakty międzyludzkie.

Uważam, że w trakcie treningów kształtujesz swój charakter. W wymagającym treningu musisz walczyć z własnymi słabościami, łamać własne bariery wytrzymałości, aby stać się silnym, również w sferze psychicznej. Treningi wymagają samodyscypliny, musisz trzymać się w ryzach, aby lenistwo nie brało góry. Kiedy tkwisz w tym regularnie i sumiennie - wygrywasz! Wygrywasz wielką satysfakcję!

To powoduje, że nabierasz większej pewności siebie, bo wiesz, że jesteś w stanie panować nad sobą, walczyć ze słabymi punktami, możesz bardzo dużo, jak nie wszystko! Ponadto poprawia się Twoja sylwetka, a Ty czujesz się piękniejsza (myślę, że mężczyźni ćwiczący również czują się bardziej męscy).

Ponadto, obserwuję jak w niektórych klubach nawiązują się naprawdę fajne znajomości nie tylko między samymi klubowiczami, ale i pracownikami klubu. Ja sama poznałam wiele ciekawych, inspirujących osobowości. Myślę, że to jest bardzo duża wartość dodana do aktywności fizycznej. 



To wszystko sprawia, że dzięki fitnessowi jestem SZCZĘŚLIWA. Ojj taaaaak! Aktywność ruchowa daje mi bardzo dużo radości. A do tego wszystkiego endorfiny :D Bardzo często pytają mnie skąd mam tyle energii -  właśnie z aktywności ruchowej. Sport uskrzydla mnie ;)


Odpowiedz sobie teraz na pytanie: czemu nie chcesz wprowadzić więcej słońca w swoje życie?

Cały dzień siedzisz w biurze, do tego w domu tyle roboty, a może jeszcze piszesz pracę magisterską, która spędza Ci sen z powiek. Co by nie było, dobry wycisk będzie dla Ciebie lekiem na całe zło. Jak oderwiesz się na chwilę od własnych problemów, pozwolisz uwolnić złe emocje z siebie, poczujesz się znacznie lepiej. Poczuwaj się w obowiązku regularnie oczyszczać duszę poprzez aktywność fizyczną. Uwierz mi, to działa! ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz