czwartek, 13 listopada 2014

FitLOOK Models

Tak jak pisałam na facebooku i instagramie, dostałam się na konkurs fitLOOK Models 2014 :D

Co to takiego FitLOOK?
Najłatwiej porównać mi to do wyborów miss fit sylwetki. Fit znaczy, zdrowej, a nie kulturystycznej. W konkursie przewidziane są trzy pierwsze miejsca oraz fitLOOK publiczności i fitLOOK foto dla kobiet i mężczyzn. Każdy będzie miał na kim oko zawiesić, tym bardziej, że uczestnicy będą prezentować się w strojach kąpielowych. Więcej informacji znajdziecie tu i tu.

Co by nie było, już samo wystąpienie na gali uważam za swój sukces. Najtrudniejsza jest walka z samym sobą i tak naprawdę nie zgłosiłabym się, gdyby nie trener personalny Paweł Goral. To on we mnie uwierzył, potem namówił i przygotował do konkursu -  jestem mu za to bardzo wdzięczna.

Na dzień dzisiejszy chciałabym Was serdecznie zaprosić na galę do Klubu Bank na Mazowieckiej, o godz. 20 w następną sobotę tj. 22.11. Będzie mi bardzo miło, jeśli przyjdziecie mi pokibicować :)

P.S. Przynieście ze sobą szarlotkę ;)


Kolacja po intensywnym dniu :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. szarlotkę? Do klubu BANK? tam ciężko wejść bez szarlotki a co mówić Z ? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha zaczęłam się zastanawiać czy mnie w ogóle wpuszczą :p

      Usuń