wtorek, 18 listopada 2014

Targi FIT & SPORT SHOW

Uff co za dzień... ostatnio na nic nie starcza mi czasu, ale nie myślcie, że się żalę. Co to, to nie! Lubię jak tak życie nabiera rozpędu i dużo się dzieje.
 
Wczoraj byłam na targach FitExpo. Oczywiście moją uwagę przyciągnęły stoiska z ciuszkami fitnessowymi (mam na tym punkcie fioła) - świetne staniki Moving Comfort, czy legginsy JTB Poland albo kolorowe koszulki i legginsy Freestyle. Było masę fajnych pokazów i treningów, także nie można było się nudzić. Udało mi się również zbadać cholesterol - jakby ktoś pytał, to mam niski poziom ;)
 
Było bardzo fajnie i ciekawie, ale mam jakiś taki niedosyt... mam wrażenie, że nasza branża fitness dopiero będzie nabierać rozwoju i w sumie to z wielkim zaciekawieniem czekam na ten moment :) A Wam jak się podobało, jakie macie wrażenia z tego weekendu?
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz